Oud-leerlingen

Hartelijk welkom bij de Oud-leerlingenbond van het Sint-Romboutscollege. Als vereniging willen wij oud-leerlingen van het college met elkaar in contact brengen, hen op de hoogte houden van wat er leeft binnen de school en hen herinneren aan de rijke geschiedenis van het college. Deze informatie vinden onze leden in het gerenommeerde jaarboek en in het viermaal per jaar verschijnende “Sint-Romboutske”. Onze belangrijkste activiteit is de oud-leerlingendag, een reünie waar voormalige collegeleerlingen met elkaar in contact komen tijdens een gezellig eetmaal, gevolgd door de druk bijgewoonde OL-bar. Tijdens de algemene vergadering besteden we extra aandacht aan de jubilerende jaren, waar oude schoolverhalen weer tot leven gewekt worden.

Studeerde jij ook in het Sint-Romboutscollege? Verneem je graag nieuwtjes over je school en klasgenoten van vroeger,... Ben je nog geen lid? Dit kan via post@srco.be.
Hopelijk tot op een van onze activiteiten!

Eric Janssens
Oud-leerlingenbond